Returul produselor

Informații retur
Returul produselor

Produsele achiziționate pot fi returnate conform legilor dispozițiilor O.G. 34/2014 – actualizată.
Pentru încheierea și executarea contractelor la distanță consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produselor.
Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice. Nu vor fi acceptate decât produse ce nu prezintă zgârieturi sau defecte fizice de orice natură, fiind obligatoriu ca produsele să fie însoțite de toate accesoriile/etichetele și ambalajele originale.
Produsele se vor putea returna personal la sediul din București, sector 5, Calea Rahovei nr. 266-268, Clădirea Electromagnetica, corp 61, etaj 2, camera 05B sau prin firma de curierat Urgent Cargus. Contravaloarea produselor se va returna în cel mult 14 de zile de la primirea returului.

Plata transportului la retur va fi suportată de către client. În cazul în care produsul prezintă defecte de fabricație, plata transportului va fi suportată de noi, iar returul se va face prin firma de curierat Urgent Cargus.
Produsele returnate trebuie sa îndeplinească următoarele condiții:

  • Produsele trebuie să fie însotițe de eticheta de identificare
  • Produsele trebuie să fie returnate însoțite de accesorii și documentele de achiziție
  • Nu se acceptă spre retur produsele care prezintă semne de deteriorare sau care au fost purtate

Dacă mărimea produsului nu este cea potrivită, acesta poate fi înlocuit cu un produs cu o mărime corespunzătoare sau un produs asemănător.

Vom accepta numai coletele care au taxe de retur preplătite. Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reală prin transportator. Confirmarea de primire este obligatorie.

Returnarea contravalorii comenzii se va face în cel mult 14 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport de retur.
O.G. 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică care achiziționează, utilizează sau consumă produse ori beneficiază de prestarea unor servicii, în afara activității sale profesionale, în baza unui contract încheiat cu un comerciant.
FOFY SHOP SRL nu acceptă colete cu ramburs. Rambursarea banilor se va face prin mandat poștal sau în contul IBAN, în termen de 14 zile calendaristice.
Toate produsele noastre sunt verificate de către departamentul de control al calității. În cazul în care produsul prezintă un defect de fabricație FOFY SHOP SRL își asumă răspunderea și va înlocui produsul cu unul identic suportând costurile de transport (tur, retur).